Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg?

Gesloten
Gebruikersavatar
ottolangsachter
Beheerder
Berichten: 2964
Lid geworden op: ma 10 nov 2008 20:21
Locatie: Westmalle
Contacteer:

Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg?

Bericht door ottolangsachter »

Afbeelding
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je foutmeldingen krijgt maar het kan altijd voorkomen. De oorzaak van foutmeldingen kan ook heel divers zijn. Daarom is het belangrijk een foutmelding zo nauwkeurig mogelijk te melden om ze opgelost te krijgen.
Als je meldingen krijgt zoals hiernaast wordt weergegeven is het belangrijk steeds de "send bug report" te klikken zodat de volledige foutinformatie wordt doorgegeven. Probeer ook in het "error details" scherm zo volledig mogelijk aan te geven wat je aan het doen was toen de fout optrad. Deze manier van fouten doorgeven werkt echter enkel als je een internet verbinding hebt. Het doorsturen van de informatie gebeurd ZONDER e-mail programma en kan daardoor door iedereen gebruikt worden.
Je kan naast de "send bug report" knop ook de "save bug report" knop gebruiken. De software komt dan vragen een bestand ergens te bewaren. Dit bewaarde bestand bevat minder informatie als de "send bug report" maar meestal toch nog voldoende om het probleem te localiseren. Het bewaarde bestand kan je als bijlage aan een mail aan Ronny Aerts bezorgen. Deze manier kan je gebruiken als je tijdelijk geen actieve internet verbinding hebt.
Zonder internet verbinding kan je steeds een "print bug report" uitvoeren en afdruk via de post bezorgen.

OPGELET: deze manier van werken kan enkel gebruikt worden als je een internet verbinding hebt!

Fouten kan je altijd melden bij Ronny Aerts via e-mail op vwbrit@grasoft.be.
Kijk op mijn web pagina voor meer mtb informatie.
Ga na de Nederlandse buienradar website voor de actuele buien. De Belgische versie kan ook.
De voorspelde regenval voor de volgende 3 dagen.
Gesloten