Ik heb geen internet op de plaats van de inschrijving

Gebruikersavatar
ottolangsachter
Beheerder
Berichten: 2959
Lid geworden op: ma 10 nov 2008 20:21
Locatie: Westmalle
Contacteer:

Ik heb geen internet op de plaats van de inschrijving

Bericht door ottolangsachter »

Op de website staat aangegeven dat de OFFLINE versie van de vwbrit software niet langer ter beschikking is. Op de home documentatie pagina staan dan ook heel wat voordelen vermeld bij het gebruik van de ONLINE versie.

Er komen echter heel wat reacties dat er op de locatie van de inschrijving geen internet aanwezig is waardoor de online versie niet kan gebruikt worden. Het "geen internet" argument is echter raar in huidige tijden omdat er zowat overal in Vlaanderen mobiel internet aanwezig is. Op je smartphone is het eenvoudig om een "hotspot" aan te maken naar waar je met je pc naar kan connecteren.
Sinds 2021 kan je ook gebruik maken van de TADAAM diensten van telenet waarmee je via een een toestel via 4G mobiele toegang krijgt tot het internet (in België). Het maakt hierbij niet uit dat deze dienst in eerste instantie voor tv bedoeld is.

Je kan natuurlijk ook altijd een tablet gebruiken op voorwaarde dat je er een scanner aan kan koppelen (via usb of bluetooth).
Kijk op mijn web pagina voor meer mtb informatie.
Ga na de Nederlandse buienradar website voor de actuele buien. De Belgische versie kan ook.
De voorspelde regenval voor de volgende 3 dagen.
Plaats reactie